EKSKLUZIVNO: Mortal Kombat – agenti MOSAD-a i KGB-a!?

Uoči koncerta benda “Mortal Kombat” u Banjaluci, 05 aprila 2014. godine 

 Kada je najavljen koncert benda “Mortal Kombat” u Banjaluci, 5.04, 2014. godine, u 21.00h u Klubu Studenata Banjaluke, kojim promovišu drugi studijski album  „Runda 2, udri!”, znala sam samo da su postali popularni s pesmom “Nemoj biti emo”. Odmah sam You Tube-u videla da tu nisu čista posla! Kako jedna pesma metal/pank benda u regionu može imati preko million pregleda? I kako jedan mlađi bend može imati ukupno preko 5 miliona pregleda???


Onda sam saznala da su članovi benda, Kriki (Miloš Kričković), Džela (Stefan Dželetović), Laza (Marko Lazović) i Gera (Miloš Georgijević) osnivači sekte “Idi u peršun” i da tajno svetom šire ljubav prema metalu. Priča se i da su agenti MOSAD-a i KGB-a, ali to nisam mogla dokazati, pa ću se zato držati samo činjenica. U svetlu novih dokaza, prisilila sam ih da mi iskreno odgovore na pitanja. Ukoliko slažu, sve dokaze ću predate Panevropskom sudu protiv ljubavi i metala u Kokingradu, i mogu očekivati najmanje 300 godina robije.

Kriki
   Kriki, iz pouzdanih izvora sam saznala da si učio solo pevanje da bi mogao otići u „Zvezde Granda“, ali si odbijen zbog prekvalifikovanosti. Je li istina da je istoimena pesma nastala kao posledica tog poraza? Postoji li, ipak, šansa da ostvariš svoj san i pridružiš se ovim zvezdama?

- KRIKI: Zapravo, učio sam solo pevanje kako bih otišao na Evroviziju. Kada sam tamo puk'o, probao sam sa „Zvezdama Granda“, a kada su me i oni najurili, želeo sam da se prijavim na "Ja imam talenat", ali oni nisu hteli ni da čuju! Na kraju sam završio sa ova tri klipana, u ovom nesrećnom bendu. Šta ćeš... Takav je posao, ni ja ga ne volim... Posle Kombata neće biti šanse da se pridružim ni Gradskoj čistoći, a kamo li zvezdama.


      Gero, radio „202“ je tvoje radno mesto. Bolji poznavaoci tvrde da je pesme „Beovizija“, „Evrovizija“, „Veliki brat“, „Sex i grad“ i sve pesme koje imaju neke veze sa TV-om, Kriki napisao tebi u inat, jer si poznat kao ozloglašen mrzitelj svega što ima veze sa suparničkim medijom?

      - GERA: Ne znam da li je inat, ali da mrzim televiziju to je evidentno! Ali nije da sve ne valja na TV-u. Ima tu drugarskih emisija koje podržavaju RnR, i tamo čak i Kriki voli da se pojavi, a rado vodi i Lazu sa sobom! Ja sam, sa druge strane, pozer. Bar tako oni kažu. Zato uglavnom mene šalju kad treba nešto da se priča. Ja ne odbijam...

             Dželo, za tebe govore da se skrivaš iza bubnjeva svaki put kad zasvirate pesmu „Nemoj biti emo“. Navodno, veliki si simpatizer Bibera, emo populacije, fejsbuka, teretane i pozera i teško podnosiš kritike na taj račun. Postoji li razlog što kriješ svoje sklonosti?

      - DŽELA: Pa kad me već vučeš za odgovor, moram ti reći da mi je svojevrstan plezir priznati da nisam simpatizer navedenog, mada... A, na kojoj se to tankoj liniji sreću pank, gotika I motika najbolje je da pitaš starog dobrog bubnjara Stošića koji je jedan od inspiratora ove skupine i zagovornik ideje o “Prvom srpskom metal ustanku”.
              Laza je zbog svojih ispada okarakterisan kao najozloglašeniji član benda. Zbog njega je studijski program “Berklee College of Music” morao menjati  instruktore, jer ni jedan nije mogao pratiti njegov ubrzan napredak. Postoji li mogućnost da solaže sviraš malo sporije, kako bi te mogli pratiti i manje talentovani gitaristi? Kako izgleda tvoj trening za super brzo sviranje?

- LAZA: Tehnički, mogao bih da sviram sporije, ali se plašim da bih u tom slučaju umro! Trudim se da živim po principu da je život suviše kratak da bi se sviralo sporo! Što se treninga tiče, to obično izgleda ovako: okačim gitaru, pustim metronom na najbrže, pa izađem napolje da sviram dok trčim uzbrdo u zadatom tempu. Poželjno je da pada kiša kako bi bilo što klizavije, pa samim tim i teže. Posle takvog treninga brzina je zagarantovana,  kada se svira u normalnim uslovima!

        Kriki, priča se da ti je „Matica Srpska“ dala veliku lovu za svirku na maternjem jeziku i propagiranje starih srpskih reči kao što su ku*ac i pi*ka. je li to istina, ili koristiš ove reči iz ličnog zadovoljstva?

- KRIKI: Za moje obrazovanje se pobrinula ulica, otud takav i rečnik. Zapravo, istina je da sam i ja sam želeo bend u kome bih pevao na engleskom, snimio album, i na kraju ga bacio u kantu za smeće, zato što me Balkanci ne slušaju jer im pevam na stranom jeziku, a Englezi zato što im pevam sa stranim akcentom. Na žalost, ne idu mi jezici, pa je ispalo ovako kako je.



                 Šuška se da ste odbili snimati folk pesme, jer na metalu zarađujete ogromnu lovu. Kajete li se što ste, ipak, stavili novac na prvo mesto?

      - GERA: Vidiš, nekako to tvoje pitanje, koliko god šaljivo bilo, ima čak i potporu u "javnom mnjenju". Upravo smo objavili jednu heavy metal pesmu koja se zove "Ragnarok", a pod projektom "Rune", gde nam je gostovao drug Rastko Rašić (Embrace the Sky), i jedan komentar je pobedio (parafraziram): "Prodali ste se, počeli ste da svirate heavy metal i da furate vikinšku priču, jer znate da se klinci lože na to i da ćete da zaradite pare!". Zar neko stvarno misli da to tako ide?! (SMEH!) Što se narodnjaka tiče, oni su prošlost! Teški metal se vraća na velika vrata, a kad zgrnemo milione onda ćemo ove naše kuće i stanove da zamenimo zamkovima (pošto ćemo već da se obogatimo od Vikinga).
- KRIKI: Ne kajemo se, počeli smo da sviramo zbog para i riba, i ostaćemo dosledni tome! Folkeri jesmo u duši, ali posao je posao.

- LAZA: Mislim da nemamo zašto da se stidimo. Mi smo profesionalci, privatno slušamo turbo folk i "devedesete", a metal sviramo samo zbog para. Mora da se živi od nečega...- DŽELA: Tačno je da zarađujemo lovu od metala i kad je sve na gomili može se reći da je u pitanju veoma teški metal.  Zapravo, ideja je obrlatiti nekog Baju Patka za jedno ono njegovo bazenče, pa da svi imamo dugu kosu... 



                Priča se da ste Dedu, bivšeg bas gitaristu, izbacili iz benda jer je odlučio da doktorira u Americi. Mrzite li sve doktore, ili ste ovog puta učinili izuzetak?

- KRIKI: Mrzimo Amerikance!
- LAZA:
 Naravno da to nije istina, to se samo tako pisalo po žutoj štampi kako bi bila prodavana u rekordnom tiražu! Samo je jedna istina u vezi odlaska Dede iz benda, a to je da ga je Gera prebio kad su se slučajno sreli i pošibali na ulici, a kako pravila benda nalažu, POBEDNIK OSTAJE i eto, sad je Gera tu umesto Dede.




                  U Banjaluci se spremaju mirne demonstracije koje imaju za cilj sprečiti vašu svirku, kažu da je reč o preko 100 hiljada ljudi. Demonstranti tvrde da ste nasilni, da bijete žene, psujete, da na koncertima vređate sve ono čemu demokratija garantuje prava, pa čak i Kineze. Razmišljate li o tome da odstupite i otkažete koncert ili da ga ipak održite i po cenu glave?

- GERA: To si nas pomešao sa Študgart Onlajnom?
- KRIKI: Demonstrantni su apsolutno u pravu. Smrt svemu i svakome!

- LAZA: Pozivamo svih 100 000 mirnih DEMON-stranata da dođu na koncert i uvere se da su u pravu za sve što kažu! Biće to i nama svojevrsni izazov, nikad nismo svirali neke DEMON-stracije, moglo bi biti pakleno!
- DŽELA: 
Ako je to sve istina, organizovaćemo kontrademonstracije kao Sloba u najboljim danima, a demonstrantima ćemo podmetnuti 500 milona neprijavljenih Kineza koji će iskopati 10 hiljada milijardi tunela do Banjaluke. Na kraju kada krene šorka, mi počinjemo sa koncertom, a Duka naplaćuje izlaz ljudima koji misle da su pogrešili događaj, ali su dobili spektakl kakav su tražili.

    Koje rekvizite mislite da banjalučka publika treba poneti na koncert?

- GERA: Nešto slatko.
- KRIKI: Neka ponesu jedno gitarsko pojačalo. Lazi će se 100% sjebati njegovo!

- LAZA: Za početak, rekvizit koji će im na svirci biti neophodan su pare! Jer bez toga ne mogu da uđu. A što se ostalih rekvizita tiče, neka ponesu još para, pošto će im to biti jedinstvena prilika da kupe naše majice, diskove, bedževe, nalepnice i tome slično. Znači, u suštini, najbitnije je da ponesu pare 
     .- DŽELA: Nikakve. Treba da dođu golih ruku, Ili nogu . Što se mene tiče mogu i skroz goli da dođu.

Intervju: Daliborka Kiš Juzbaša
Foto: https://www.facebook.com/mortalkombatbend

Comments

Popular Posts